futböl

Sprutan gick bra. Det gjorde verkligen inte så ont som jag trodde! Fast iofs hade jag bedövning, menmen. Och så blev jag svimmfärdig. Men...... annars gick det bra. Men jag blir svimmfärdig för att jag vet att jag alltid blir det och då "vet" kroppen det och då blir jag det..... typ. He he, iaf så gjorde det inte ont :)

Nu kollar jag fotbollen, kan dom göra mål eller?! VI SKA JU VINNA!

Jag hittade förresten en jättegammal (iaf 2-3 år) fotlänk, den är från Italien. När jag var där med Moa. Shit, va mycket minnen det väcker! Och iår åker vi igen, med är ju också malllan, fast vi åker ju till Zakke denna gång!

Avslutning imorn!! Yeah, va skönt! Nu har fotbollen börjar igen ju! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0