inte chill

Alltså vädret idag... hooo, va rädd jag var. Det oskade och blixtrade hur mycket som helst! Det tog aldrig slut. Och det är så jobbigt när det oskar, för man kan inte göra någonting som har med el att göra och man är inte sugen på att göra nåt annant heller för det är så läskigt, så man sitter där vid köksbordet med en liten söt hund som sitter och skakar av rädsla. Inte chill.

Jag har alltså inte gjort så mycket idag. Eftersom det inte är läge att sätta foten utanför dörren liksom. Det oskade ju inte bara. Alltså hur mycket kan regnet ösa ner igentligen? Idag har det ju regnar/öst hela dagen! Men NU är det sol! Jag har iaf packat lite till blekinge idag, som jag åker till på onsdag! :) Skönt! Men det känns lite stressigt vilket det inte får göra såhär på sommarlovet, men det gör det och det är jobbigt.

Jag har just vart och tittat på lägenheten som vi förmodligen ska köpa med pappa. Vi ska göra om den lite (om vi köper den) men det får vi ta när det blir aktuellt. :) Nu ska jag snart möta upp lite folk på stationen och ta mig till Gordon på Party. Yeah.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0