Jag har en handduk på huvudet.

Hej! Klockan är inte mycket men jag har hunnit med en del idag ändå, det känns bra. Klockan halv nio väckte pappa mig och sa att mäklaren skulle komma och kolla på vårt hus klockan nio, vi ska förmodligen flytta i sommar. Då gick jag upp och städade lite på mitt rum och åt. När lilla mäklaren hade vart här så gick vi och kollade på en lägenhet i Löten, fast bara gården och så, det är visning nästa vecka. Men det kan nog bli bra. När jag kom hem från det så gick jag ut och sprang runt Högarna (gamla uppsala högar), det var väldigt varmt men det funkade. Nu har jag ätit och duschat.

Nu ska jag nog föra över lite låtar till min mobil och sen ut i solen lite. Det var visst fint väder idag med! Yes! Men resten av veckan såg det ut som det skulle bli dåligt :(

Aja, ha en skön dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0