massa konstigheter här

Det blev som jag trodde. Här sitter jag i mörkret och har segat hela kvällen. Blev inte så mycket klädbyten, jag packade mest upp sakerna jättesegt. Komsikt segt. Och gjorde situps. Haha. Nu ska jag nog sova snart, imorn ska man ju va pigg och stark, yeah right.

Inte läge med bj nu, haha..... tydligen drag.

Visdomsord från smarr i mörkret.
Slösa inte bort tiden. Den kommer inte igen. Gör allt som är kul och satsa allt just då, för det kommer inte igen.
Ta vara på möjligheterna. Tänk om dom försvinner.
Lev väl så lever du längre och kan uppleva ännu mer roligheter.
Ha kul.


Sov sött! //smarr

image161 det var kul.

Kommentarer
Postat av: Moa

Min älsklingar :)

2008-06-03 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0