mätt

Hej! Jag har precis ätit och jag är proppmätt! Det var tänkt att jag skulle träna idag, nu, om fem minuter, men det kändes inte så skönt att vara fullproppad med mat när man ska träna.... Förlåt Moa! Jag får väl träna nåt annat idag istället, kanske tar en joggingtur eller promenad!

Make up-rådgivningen var kul och lärorik, det blev en vardagssminkning. Min snälla mamma köpte ett par produkter till mig också! En rouge/foundationborste, blush créme (rouge), fuktighetskräm för ansiktet - både natt och dag, body butter - pink grapefruit. Och jag fick en fotkräm med hem också!

 

resultatet:
 

Kommentarer
Postat av: mallan

fett mé finis :)

2008-06-30 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0