ojojoj

Hej!

Idag var en chilldag igen, även fast det var svårt att komma upp  på morgonen....  hade inte många lektioner int. :) Jag spelade även upp en teater som jag lite halvt var med i, det gick bra, även fast jag lärde mig allt idag :) liiiite stolt. Men min riktiga teater ska vi spela upp på onsdag. hoppas det faller dramaläraren i smak. Den är rolig iaf! Efter skolan åkte jag direkt till mormor, det var städning på gång. Jag gjorde riktigt mycket idag faktiskt: damsög hela lgh, moppa, torkade av i, utanför och bakom spisen och frostade av frysen. Plus att hon bjuder på en jeeedrans massa mat. Först åt vi rabarbersoppa typ och jordgubbar, sen åt vi rostbiff med potatissallad och sallad och till efterrätt melon och jordgubbar. Satt.... lite mätt.

Nu tänke jag ut och springa men det gick visst inte, för min hoe har skorna, så jag ska nog gå en promme med hooon (hunden på skånska (pappa är skauning)) heheheh.

Imorn är det chilldag också! Vi börjar halv tio och slutar ett! Det ska bliva en såkallad rosendag. Vet inte exakt vad det är så återkommer mer om det imorgon, om det var värt.

Jag måste packa upp mina grejsisar från mamma, har inte gjort det än, heheh. Det var så mycket den här gången. Lite jobbigt sådär. Jag känner att det här kommer bli en sån där kväll som man gör en massa konstiga saker.... typ provar gamla kläder och dröjer ut på tiden för att man inte orkar gå o lägga sig. Kanske chattar lite också liksom. Och gör lite situps, hihi. Kanske vara uppe hela natten. Bara för att vara i toppform till imorn liksom.... Nu ska jag sluta flabba och bege mig ut med sötnosen Trullebulle :)

Pöss mitt på nösen.

image160
 let´s dance.

Kommentarer
Postat av: Söthoran

Let´s dance, get on the flooor and let´s shake some more :)

2008-06-02 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0