på väääääg

Tjolahopp! Har just tagit mig en jogg och en dusch, det var skönt, även fast jag var lite för trött för det. Snart ska jag äta och sen ska jag stjussa min mormor till enköping där hon ska operera sin höft. Mamma får hålla koll på mig så att jag inte somnar vid ratten, skulle inte vara läge liksom..... Fast man skulle kunna göra det till en grej?

Imorgon åker jag iaf till Blekinge (till Moas släkt) med buss helt själv. Känns inte så kul att sitta där i bussen helt själv, jag brukar ju alltid ha med mig minst en underhållare, men jag får väl köpa en tidning och leka att jag har det bra. Det får bli lite sådär. Jag har sjukt mycket packning, det är inte så chill, det är mer fett med soft liksom.

Jag är så hungrig så jag vet inte vad jag skriver, men hoppas det smakar och hoppas allt rullar som det ska, då känns det ju bäst.

Pözzzz...

Kommentarer
Postat av: Moa

ja, de skulle kunna blir en stor grej att du somnar, typ att nån skulle dö. Det skulle blir en jävla grej. ojschaaaaaan. Du kommer ha de röj imorgon! jag med, vi får festa i bilen. he he! men tar du med dig din dator? pappa har trådlöst internet. hmmm. svårt dedär. Puss

2008-06-17 @ 21:18:12
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0