Regn är väl inte så farligt?

Tjo! Igår var jag hemma hos Amanda, vi kollade fotboll och pratade en massa, alltid kul! vi slog vad om matchen och jag vann! Yeah, tio kr liksom... hoooo... Moa ringde ett tag efter machen och hade inget att göra, så vi mötte henne på stan. Det var mysigt att bara strosa runt i stan och prata, vi kom hem hyffsad tid iaf, även fast vi fastnade om ett samtalsämne gaanska länge utanför min port. Men det var roligt!

Moa sov hos mig och nu ska vi försöka ta oss till stan i regnet! Men det klarar vi väl? Man klagar mycket på regnet, men tänk vad mycket hemskare saker det finns.... än vädret liksom. Jag ska försöka att inte köpa nåt på stan idag..... Måste spara till Göteborgs shopping, hoppas jag klarar att inte lockas av rean idag igen... :)

Nu ska jag fixa mig, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0