rosendagen

image162

TJENA.


Idag var det Rosendagen på Rosendalsgymnasiet det grymma. Det var roligt, en massa grenar som man skulle tävla i och våran klass var riktigt bra! Hoppas vi kommer högt upp på pallen satt säga, vi slog iaf smip07a, yes. Dom som va så kaxiga, ha!

Pastasallad blev det till lunch och sen åkte vi ner på stan och checka tik-tak... eller kolla väl mer lite på kläder o sånt där som man gör. Jag köpte två nya prylar från dove, en deo och en shower som jag provade nyss. Fräääscha, jag lovar dig. Och sen så köpte jag också en klänning med stora ränder så det är knappt ränder, hehe, och en svart jeanstjol på H&M.

Efter det åkte jag och Moa hem till henne och åt ett kanske för somliga ovanligt mellanmål.... Vi tog det vi hade, en halv tomat, ett ägg, hasselnötter och gurka. Sen chillade vi och gick ut och sprang en runda. Efter det cyklade jag hem och åt räksallad, jättegod! Nu sitter jag i min säng i min nya klänning och känner lite sådär..... nu leker livet. :)

Imorn är det volleybollturnering på vaksalatorg, jag, moa, mattias och micke ska reprensetera våran klass, så jag går inte i skolan förutom klockan ett då jag ska spela upp min pjäs :)

Ha en skön kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: sara

heja heja!

2008-06-04 @ 09:31:59
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0