Solen var ju visst här idag ja,

Hejsan! Barnvaktsavslutningen var inte det bästa. Det ända som var kul var skivstångspasset och maten, hehe. Sen var femkampen liksom massa barnlekar, typ bowling med klot lätta som fjädrar och fiskdamm :S Bara för att vi är barnvakter kanske vi inte gillar att leka. Jag trodde femkampen skulle vara att kämpa liksom, hehe.... Aja, inte SÅ stort :)

När jag kom hem från det där så gick jag ut och la mig i gräset med en tidning och musik och solade, det var skönt! Sen gick jag ut och gick i 45 minuter, så nu är jag trött i benen :) Åt också nyss pajen från igår, den får fortfarande MVG.

Nu ska jag surfa gärnet, hörs!


Kommentarer
Postat av: Moa

Kul att du har blivit brun! : vem vill ha en blekfis till vän?

2008-06-08 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0