tjuuuu


Tja!
Idag började jag skolan klockan nio. Vi hade bara tävlingar mot den andra smipklassen. Jag tror vi vinner (hoppas). Nu har jag precis målat mina naglar och provat/kollat kläder till imorgon. Kul! Avslutning och sen är det sooooomarlov!!! Det ska bli jättehärligt och det känns som det kommer bli en mysig sommar!

Ikväll ska jag ta vaccin mot livmoderhalscancer!! Aaaaah, kommer dö....... nästan. Men jag ska klara det. Punkt slut.




ps. Mitt hår var mycket lockigare igår/idag, jag använde mig av en ny torkningsmetod efter duschen. ds.




Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Moa

ååååh, det var fint idag (håret.) Men vet du, jag har fått hög feber igen!! Inte kul nånstans....rövhål vill jag skrika, och vi har inga febernedsättande medel. FUCK!

2008-06-10 @ 15:49:41
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: Moa

Håret va schnyggt idag!

2008-06-10 @ 15:51:28
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: mallan

jag har tagit de där livmoderhalscancersprutorna och dt är inte så farligt :)

2008-06-13 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0