tröja, solbrillor, nagellack, makeup-rådgivning och tågbiljett

Känner att jag har kommit igång med bloggningen nu igen, känns skönt.

På stan idag köpte jag en tröja från indiska på rea, verkligen oversize... Och ett nagellack - färgen la paz. Inhandlade även ett par solglasögon från indiska, även dom på rean! Sen bokade jag också en tågbiljett till Paula i Eskilstuna och make up-rådgivning på the body shop. Ska bli roligt, det är redan på måndag!

 


Nu ska jag nog måla på mitt nya nagellack och borsta tänderna och sedan försöka pricka in en jogg när det inte regnar. Senare ikväll ska jag mysa hos Moa med henne och Madde, ska bli kul att ses!

Puss!


Kommentarer
Postat av: sariis

haha mina är ju oxå vita :P jag ska till H&M så fort jag kan! :)

2008-06-28 @ 21:21:16
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0