Så stor grej

Tjo! Jag frågade pappa om jag kunde hjälpa till att rensa ogräs eller nåt bara för att inte jag inte skulle ligga som en plattfisk på gräsmattan. Då ger han mig värsta blomplanteringsarbetet.... Gaaaanska jobbigt. Men jag är klar nu, jag skulle plantera blommor längs våran uppfart, ett par gula, jag har ingen aning om vad dom heter.
I alla fall, våran granne är värsta blommgalning så pappa är väl lite insprierad av honom, han brukar i alla fall få /köpa blommor av honom. Och då håller han på och inspekterar mig hur jag planterar blommor. Liksom jag har aldrig gjort det förut och så har jag en (väldigt snäll egentligen) blommgalning om granskar mig. Aja, han sa att det vart bra iaf. Det jag ville säga från början var att den lilla grejen med att rensa lite ogräs blev ganska stor...!


Jag fick i alla fall lite sol på mig där ute i planteringsvärlden. Nu ska jag duscha och sen ta något att äta, kanske en sallad :) Efter det åker jag nog ner på stan! Och i eftermiddag ska jag troligtvis kolla på volleybollen på vaksalatorg, kom dit! :) Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0