utomlandsfeeling idag alltså.....! :) yeah

image163

Yo everybody, wazup?

Jag gjorde en väckarklocksmiss imorse...... Ställde en klocka som jag aldrig bruka ställa och det var inte bra. Jag somnade om och försov mig rejält.... Vårat lag skulle samlas kockan halv nio på vaksalatorg där det skulle spelas volleybollturnering, klockan halv nio vaknade jag! Men jag var snabb, kom dit tio i liksom wohoo. Men vi vann iaf dom två första matcherna och sen var jag tvungen att åka till skolan för att spela upp min teater, så då missade jag en match. Teatern gick bra, blev väl lite improvisation menmen... Åkte sedan tillbaka till den coola sanden på vaksalatorg och spelade en match till, den förlorade vi. Syyyynd.

Det var iaf stekhett där så jag blev en bränd pannkaka. Apropå mat så hann jag inte äta någon frukost....! Shit, det är stort för mig. Tror aldrig det har hänt. Jag fick Moas banan som hon hade med sig när jag kom fram, för jag kan inte leva utan frukost. Tacktacktacktacktacktacktack typ. He he :)

Efter volleybollen åkte vi till minigolfbanan vid studenteras för att inhämta vårat pris för att vi vann på Rosendagen, yes! wow.

Nyss åt jag en jättegod tonfisksallad med ägg och en massa grönsaker, men bara lite för jag ska äta med pappa sen också, men jag var så hungrig.

Nu tänkte jag gå till mamma och ta med mig truls och hämta lite grejjjjjs som jag glömde, sen ikväll ska jag träffa Malin och kanske Hannah och Mathilda på bryggan :) Kanske Moa också..... orka. hehe. nej. jo. absolut.  

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0