17 mars 2008

Hejsan.

Jag har ont i magen och har just kollat på gårdagens Andra Avenyn på datorn, det var mysigt. Så skönt att bara ha massa täcken på sig.... Har frusit så extremt mycket i helgen, speciellt igår, uuuh! Så nu uppskattar jag verkligen värme ännu mer!

Pallar inte riktigt det här nu känner jag..... känner trycket....

Menmen, skola imorgon och då ska vi redovisa Utblick! Det ska bli jättekul att se allting och att framföra det vi har arbetat med! Men börjar tidigt så jag får inte lägga mig för sent, hoppas jag förstår det ikväll, he he. Kan ju vara lite svårt för mig.

Just nu lyssnar jag på skön soulmusik :)

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Moa

Må bra istället! Helgen kommer ju bli ultraangenämn!

2008-03-18 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0