Bloggiiiiisscchh

Nu var det ett tag sen jag bloggade, så är väl dags skulle jag vilja säga. Aaaoo, ja förstår det, ja förstår det.

Igår jobbade jag och Moa sov över mig, nej sov över hos mig menade jag! Om du vill ha mer info så ta en titt på hennes blogg: moahals.blogg.se

Idag på jobbet har vi städat ventilationsrören i killarnas (/herrarnas/pojkarnas/grabbarnas/snubbarnas) omklädningsrum, en utmaning. Nej, men det var sköj. Men det är sjukt jobbigt att damma av dom där rören, man kan inte andas där uppe.... puuhhh. Iaf, eftersom vi var så effektiva på förmiddagen så kunde vi chilla efter lunch, det var fett. Vi körde nåra maskiner på gymmet som är värda och sen var det dags att lämna jobbet för det här lovet.... Gick hem och nu sitter jag här och det ska tillagas fisk med potatis - mycket gott, mycket gott!

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt... Kände mig lite småsjuk igår och imorse... :( Så det blir en hemmakväll - chilliebillie. Imorgon morgon ska jag jobba...... fast på mitt vanliga jobb..... det är visserligen på friskis men jag ska inte städa utan jag ska passa barn, wohoooo.

Puss på dig.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du kommer bli rik!! dessutom har vi ju en brasa att värma oss vid nu, hade vi inte haft utan jobbet! :) Om de ändå vore så väl även i hufvudstaden......

2008-03-28 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0