Busigt.

image17 Jag är egentligen Magus Uggla!

Hej allihopa.

Jag sitter nu i mitt vardagsrum i min röda softa soffa och softar... banga inte på det säger jag bara. Tv:n står på tv4.

Idag vaknade jag klockan elva typ, tog en dusch ganska omgående och satt mig sedan vid matbordet och började med frukosten. Moa (jag sov hos henne ja) hade ställt fram lite goda delikatesser och försökt sig på att koka ägg.... Men hon kunde inte... ha ha! Yes. Blev inga ägg, men annan god frukost.

Efter vi hade gjort oss riktigt, riktigt, riktigt freeescha så cyklade vi ner på stan och tog en kortis, till H&M bara tror jag. Där köpte vi varsin binkini.... Vet att det är lite tidigt men jag lovar att om jag inte köper den nu så kommer den vara slut.... Satt, bara att acceptera!

Sedan lite lätt springande till sthlmtåget, köpte biljett, och sprang till tåget. Mitt i allt springande hör jag Moa ropa "Marjo" till mig.... Tyckte det var lite konstigt att hon inte sa Maria liksom, men hann inte fråga just då, så fortsatte att springa till tåget men så vände jag mig om när vi var vid tåget och där stog ju Marjo. Trevligt, vi tog samma tåg. Men Marjo skulle på ett så kallat Bangadesh-möte och jag och Moa skulle ju på stan i sthlm alltså.
Väl i sthlm fastnade vi på centralen..... Det var nån grejs där man kunde sjunga singstar som vi kollade på. Och så kunde man bli fotad och sedan redigerad i en dator med olika frisyrer och hårfärger. Efter det fick man en helt gratis hårfärg! Banga inte! Fast jag tror inte jag vill färga håret men ändå... he he.

Vi gick iaf efter en stund till självaste city och chillade lite i affärer, köpte ett vitt ribbat linne från Topshop. Provade massa andra saker, alltid kul! :) När klockan slog halv sex så var det dags att möta upp Emily och Marjo (Sara var tyvårr sjuk! :( Krya på dig!) och vi begav oss till den Kenyanska restaurangen, den var..... inte som vi tänkt oss, men det blev väl bra till slut :)

Nu ska jag snart ta mig en titt i H&M-katalogen, det har tydligen kommit en ny sa mamma..... Ska kolla vad det pratades om :) Och se om jag hittar nåt!

Truls är minst i min familj men breder ut sig som en enorm elefant. Tar liksom störst plats i soffan och blir minst sagt sur när man flyttar han... ha ha, lilla gubben :)

Nej, nu ska jag sluta, puss&buzzzz mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Sara - marris

nej färga inte håret det är så fint som det är!;)

2008-03-08 @ 23:51:53
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0