fet

Hejhejhej, nejnejnej, inga av mina kläder är därifrån.

Idag när ag vaknade så var det snö ute! :S Shit vad jag inte vill att det ska vara snö! :( Åh, blir så sur, det var ju vår nyss! Det är så jobbigt att cykla i snö, allt förstörs ju.... Man känner liksom att alla går in i värsta deppen och inget blir kul. Jag blir iaf helt opepp. Jag vill ha vår och sommar! Verkligen.

Tänk sommar, alla dessa varma dagar man bara ligger och steker eller går en skön runda på stan. Och så är det ingen skola, men jobb såklart men det är mycket skönare än skola. Fast i o för sig så kan små fotbollskillar kanske var lite jobbigare att ta hand om än att gå i skolan ibland men men. :) Och sista veckan ska jag till Zakynthos - dör av lycka. Den resan kommer bli FET. Säger bara det, FET.

En jobbig sak: Man blir så förbaskat kissnödig av kaffe... Det är riktigt jobbigt. Tänk vad många som sitter kissnödiga nu av att dom har druckit kaffe - det är ju riktigt onödigt alltså. Kan någon uppfinnare uppfinna ett kaffe utan kissnödigbekymmer så skulle jag bli glad :)

Har ni tänkt på att om man har något att längta till så går allt mycket fortare :) Det är ju båda bra och dåligt. Men jag känner att det är bra just nu. Man känner liksom att det är värt att leva. Det kan liksom vara att man längtar till ett program på tv:n till att man ska åka utomlands. Jag blir så glad av det, och kan leva på det länge! :) Jag tar mig liksom igenom regnet genom att tänka på Zakynthos! :) Det är nice. 

Ser det inte underbart ut?! :)

 

Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Moa

det är så jäkla nice! kommer blir fetttt!!!

2008-03-03 @ 17:28:58
Postat av: mallan

jag håller med. jag pallar varje äckeldag för jag tänker på hur jävla underbart dt kmr bli sen!
du och moa, ni betyder

2008-03-05 @ 19:11:51
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0