flum

Slog mig en tanke nu i eftermiddags.... Moas lillasyrra råkade vara inne på Moas msn, jag vet inte varför.... Men chattade gjorde vi i alla fall, jag och lilla Emma. Jag frågade var Moa var, hon svarade: hon är döööö!

Nej, alltså, jag tog ju inte det så seriöst... Men liksom tänk om det skulle vara så!? Jag skulle ju ta livet av mig själv! Allvarligt, det skulle bara inte funka! Blir helt ledsen när jag tänker på det! Jag menar, vad vet inte Moa om mig?? Och vad vet inte jag om Moa?? Om hon skulle dö skulle ju halva jag försvinna :S Ajaj, det värker i mitt hjärta och jag borde inte tänka så, men det får mig ju att inse hur bra vän hon är, den där Moa! Usch, nu ska jag sörja vidare.

För vad? Hon finns ju här för mig! Tack för det säger jag. Oj, va lycklig jag är att hon finns! :) Verkligen!

Det blev min fundering för dagen, nu ska jag sova :) Så att sov gott alla mina små änglar där ute! ! !


Kommentarer
Postat av: Moa

jag skulle också fan döööö....usch ser mig det hela framför mig. Att hela jag blir deprimerad och jumpar och lever själv...skulle bli kallt (förstår du?) Du är allt liksom.

2008-03-19 @ 20:52:35
Postat av: sara

ni är ju verkligen helan o halvan, blir nästan rörd :P

2008-03-20 @ 15:07:36
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0