Från toppen till botten....

Hej hopp!

Idag vaknade jag ganska tidigt... Gick upp och åt frukost och mådde fint:) Sedan gick jag ner på stan för att möta Moa och Tove! Vi kollade i lite affärer, hittade massa snygga adidaströjor/jackor med mera. Finns ju massa snygga saker men jag har inte pengar... :( Men det kommer jag få! Imorn blir det jobb på fiskis! Tre dagar. Skööööööööööj.

I alla fall..... Efter den lilla checka stanrundan kollade vi förbi min mormor, hon hade nämligen lagat mat åt oss! Det var supergott! Biffar med potatis och grönsaker i ugn :) Och kaffe&apelsin på det.

Sedan bar det av hemåt, packade träningskläder, cyklade till träningen - puls...... Och där var det som var botten... Jag var alldelles för trött, mådde illa och hade förskräckligt ont i mina benhinnor! :S Inte läge att träna med andra ord... :( Jag var tvungen att avbryta passet, så jag gick och duschade och cyklade hem.

Nu sitter jag och väntar på att våffelgärnet ska bli varmt! Eftersom det är våffeldagen idag! Grattis på våffeldagen! Kan man säga så? ;)

Nu har jag helt plötsligt ätit.... Sitter här mätt och belåten... Det var jättegott (mat-tina)! Åt några på det tradionella sättet - grädde och hallonsylt, men några med keso också...! :) (inte tillsammans med grädden) Det var en höjdare! Testa om du vill ha det lite matigare! Nej, nu ska jag surfa vidare.... Och sen sova! Jobb imorn.

Puss&kläm!

Kommentarer
Postat av: Moa

Herregud.

2008-03-25 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0