Friskus och glad påsk! :)

image25

Hejsan på eder alla igen :)

Jag skulle själv tycka att denna dag hade börjat i vanliga fall men ni ska bara veta vad jag har hunnit med! :)

Gick upp och åt frukost någon gång vid 10-11... MUMS :) Sedan plockade jag lite i köket och kollade ut lite genom fönstret.... snö såg jag där.... kan den ge sig?? Ja det kunde den, jag översteg den. Jag tog mig ut på en 40 minuterns springruna, runt gamla uppsala högar. När jag kom in körde jag styrka i 20 minuter. Återhämtning - vatten och banan.

Nu sitter jag här blöt i håret omsvept en handuk och ska strax gå ut i köket och tillaga havregrynsgröt. Mums. :)

Efter det ska Moa ringa mig för vi ska mötas på stan, sen påsklunch! :)

Puss på er och glad påsk! :) //Marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0