god morgon

God morgon!

Jag har just ätit frukost - fil&müsli! mmm va gott det är. Snart ska jag ta mig en dusch och sedan fixa mig till topp..... :)

Tio över tolv avgår tåget till sthlm, mysigt! Ser fram emot at träffa Paula igen! :) Verkligen, det var jättelängesen som vanligt! Efter sthlm åker vi hem och då blir det väl lite byte av kläder och sedan vidare till melodifestivalen-kväll! :) Skoj! Sen blir det ännu en "vidare" när klockan är liiiite senare och det är liiite roligare, då ska vi till mina områden så då är det najs för då är det bara att hem och sova. Moa följer med också. Jajamen :)

Ja, den här dagen kan nog bli rolig, lite mycket inplanerat bara! Eller vad sägs? ;) Men det är kul.

Ååh, det var jättmysigt igår! Vi var hos Moa, alltså jag Malin och Moa. Vi "planerade" (=pratade) om Zakynthos, vilket komer bli så nice som jag inte kan beskriva med ord... He he. Men först åt jag och Moa en hypergod middag (Det låter som vi är ihop! :S). Vi lagade pasta och en offantligt stor sallad och så fanns det köttfärssås :) Sen gjorde vi också en frusktsallad som vi åt sen när Malllan kom. Mums säger vi till det med! :)

Jag har en sån träningsvärk nu alltså.... Vi hann inte strächa efter gymmet, puh. Dom skulle stänga :/ Så nu känns det att man har tränat kan jag säga. Men det är skönt.

Nej , nu ska jag hoppa in i duschen, fräsch-het är ju snygg-het ;)

Puss&Puss. // "Maria"

 Moa och Malin. :) Jag vet, bildkvalitén var inte den bästa....

Kommentarer
Postat av: mallan

haha från sthlmtåget :) lita passande till dt här inlägget :P

2008-03-15 @ 23:14:05
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: christina

tjatja, hittat din blogg också :) mys igår!

2008-03-17 @ 00:11:02
URL: http://cstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0