Huvudvärk och glass :)

Tjenare!

Sitter och lyssnar på Chariot med Gavin DeGraw. Skön låt! :)

Gårdagen var helbra, superkul och god :) Jag var hos Christina i Sunnersta med typ fem personer till :) Jag och Moa hade bakat världens godaste kladdkaka, yes vi klarade det Moa ;). Till förrätt fick vi bröd i ungnen med massa godheter på: avocado, fetaost och pesto. Och till varmrätt serverades det kyckling i limesås med ris, supergott! :) Och till efterrätt blev det som sagt våran kladdkaka. :)

Idag har jag huvudvärk, det bästa är att vi inte har några huvudvärkstabletter mot detta hemma så min medicin har blivit glass. Funkar kanske inte lika bra, men jag klarar mig.... Jag fixar detta.

Jag har världens träningsvärk idag..... Ganska iaf, det beror nog på den hårda men roliga fotbollsträningen igår.

Nu funderar jag starkt på att ta en promenad ut i fina vädret. :)

Har inga planer för dagen/kvällen heller får se var den tar mig. :) Jo, nu bestämdes det just att Amanda kommer hit och kollar på Andra avenyn med mig och sedan går vi på en promenad, kul! Längesen vi sågs :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Moa

"jag fixar detta" tack för den...dagens garv.... Min dag har vart så jävla dryyyyyyg!

2008-03-02 @ 16:54:42
Postat av: Jennie

jag ska oxå se på andra avenyn :D

2008-03-02 @ 18:26:51
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0