i sängen

Hej allihopa:)

Nu sitter jag i min mjuka säng i en mjuk pyjamas och är allmänt mjuk.... ha ha.

Dagen i skolan var väldigt seg, liksom väldigt effektiv så det var väldigt anstängande, men det kanske är bra hjärnjumpa eller nåt, ha ha...

Efter skolan cyklade jag hem och hade ett städryck igen! :) Idag blev det avdamning av hyllor och rensning, mycket skönt, mycket skönt! Sedan cyklade jag iväg till Marjo för att fixa ännu mer med Kenya :) Blev kanske inte så jättemycket med det, he he, vi lagade mat, drack specialkaffe och kollade tv. he he. Cyklade iaf sedan hem vid tiotiden och fixade lite och nu sitter jag här. :) Mysigt va? Yepp, nej men så var väl dagen liksom ba tjohej.

Nu har jag kollat lite bloggar vilket alltid är sköj :)

Nu har jag inte så mycket mer att säga mer än att Emilys skratt är kul... Så här: ho ho ho ho. :)

Chill.

Imorgon ska jag och Moa prata och bestämma lite om sommaren, nice! :) Planera och längta är ju halva nöjet med roliga saker!

Alla säger ju att helgerna går så fort men går inte veckorna minst lika fort? Det är redan onsdag (imorn :P) och det betyder att det snart är fredag och det betyder helg. Då är vi där igen!

Nej, nu ska jag sova! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0