I skooooolan

Tjenare!

Sitter just nu i skolan och ryser av moas viskning till mig. Den var....... het. Jag ska igentligen skriva på min historiauppstas men har inte med mig mina grejer så jag kan inte det. Jag chattar med Madde i stället och hon är rödhårig. Hon är terrorist eller vad hon sa. Mysigt är väl nåt man skulle kunna säga till det. Förlåt att jag svammlar men jag är lite lätt trött och vill bara gå hem :) :) :) :) :) :) :)

Idag ska man skicka in dom indviduella valen och jag vet inte vad jag ska välja!! Lite panik sådär, men tänkte gå förbi SYV en sväng nu efter detta och kolla läget med henne... :) Jag fixar detta.

När jag stog i kaffeterian idag i skolan på lunchen ser jag en rödtott! Det var Madde! Oj, så förvånad jag blev men glad! :) Hon snodde lite av våran mat bara för att den är så bra och god :) Det var trevligt!

Efter skolan ska jag mellanlanda hos Moa och sedan ska vi vidare till gymmet på Ekeby eller Ultuna.... Vet inte än. Vi ska köra slut på oss inför sthlm imorn, he he.  Sen vet jag inte hur vi gör.... Om vi kanske åker hem till henne och gör lite mat för sen ska vi iaf till Malin och mysa och kanske baka en kladdkaka och gå en promenad på kvällen, alltid mysigt liksom! :) Sen ska jag cykla hem, and saaaaaaaääääj.

Nu har jag en lektion kvar - utblick. Ska bli lite kul iaf, det kommer bli najs. Redovisningen är på tisdag och jag är pepp! :)

Pusshejsvejs //MARIA-MARRIS

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, det är så kul de få gånger jag träffar dig på morgonen :D

2008-03-15 @ 10:51:49
URL: http://hannahbananah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0