Kaffe snarast tack!

Tjohoo!

Denna dag har bestått av skolgång, cykling ner på stan på lunchen, städning av rummet, övningskörning!

Skolgången gick bra, var lite trött bara men det rullade väl på rätt så bra.....

Cykling ner på stan gav jag mig på också. Moa skulle byta sin bikini och hennes adidasjacka (hur många gånger får man byta fram och tillbaka mellan storlekar? hon har iaf slagit rekord!!). Det var inte så kul för att det regnade. Fast jag fick ju i och för sig en hel hög med asgarv så det var väl lyckat det med... :)

När jag kom hem fick jag värsta städrycket (!!!). Det är jag glad över eftersom mitt rum är helt och hållet rent nu! :) Nice satt säga. Inte så ofta jag får sånna där städyck men när det väl gäller så gäller det liksom, och jag gillart! :) Nu är det fint.

Sedan blev det lite (eller mycket :)) pasta med skinksås, mums :) Efter det fortsatte jag lite med städning, plockade med massa papper som man aldrig tar tag i..... Verkligen värt kan jag säga! Rekomenderas! :)

Efter min lilla städkick så åkte jag en runda med bilen i stan och sedan till Gränby - övningskörde alltså :) Det gick bra och var offantligt kul som vanligt, bil är kul.

Nu ska jag snart gå till köket och göra mig lite kaffe, abstinensen tar över känner jag! Och så ska jag ta en avocado också :)

 Känner att mina bilder mest blir nostalgitrippar.... funkar det? Det här är iaf från nyår! :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Moa

fina fisken! nej, löp eller använd din kamera! men bliden var ändå betydande. he he

2008-03-10 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0