kaos

Hejsan ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Just nu sitter jag och försöker styra upp massa skit med mina m-flicks. Det är nämligen så att vi ska ha det skönt imorgon med bastu och aaaaaaaallt som hör där till! :) Jag står för bastun och sen fixas det och trixas massa, det är det vi planerar nu och det är lite kaos. Men det löser sig.... väl :O Masschatt är lite kul i början men efter ett tag blir det bara kaos..... hooo, tar på krafterna ;)

Idag var en skön dag, vi slutade 2 idag så det var skönt. Jag var extremt trött bara. Så jag var lite fnissilifnissig... hihihihihi. Eller kanske lite mer jag-skrattar-sönder. typ. Men det var p.g.a min trötthet.

Ojojoj, vad seg jag är på att blogga... Nu har jag hunnit med både det ena och det andra.... Har precis druckit te och ätit en hårdmacka med keso och paprika, mums. Plus ett kex med ost. Också mums :)

Jag har försökt att få bort färgen på händerna från när jag var Kenyan, det var lite kämpigt, men det gick tillslut.

Nu är iaf min morgondag planerad typ in i den minsta detalj! hooo, urtrött är jag. Men ska bli kul! Efter skolan ska jag och Moa vandra till stan och gymma ett par maskiner som är värda och sen ska vi vandra hem till mig och laga någon middag (?) och sedan förbereda lite för bastukvällen.

Nej, nu ska jag nog krypa ner under täcket och sova en blund.

Puss och kram,

ta vara på tiden ni har med era vänner
och alla ni känner
för man vet aldrig när det är sista gången man klämmer!

Klämmer? He he, aja, rimm blev det iaf......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0