Lite för trött för detta....


Hejhej :)

Location: sängen.

Jag borde sova nu.... Men det är ju så mysigt att ligga i sängen med en en varm laptop :) Klockan är 2 och jag ska jobba imorgon.... Väckarklockan står på halv nio och jag kommer bajsa på mig av trötthet :( Plus att jag känner mig inte jätte-taggad på jobb.... Dom två jag jobbar med ska inte jobba och det är typ ingen vikarie vad jag vet så jag kommer antagligen få jobba själv... woho, underhålla massa barn i två timmar helt själv är ju det bästa som finns....

Ikväll har jag varit hos Madde och kollat på film med Hannah, Mathilda, Malin, Moa och Fredrik, men först var jag såklart hos Moa :) Det var mysigt.

Nu ska jag nog ta och sova, mysig kram till er alla :) //// maria


Kommentarer
Postat av: Moa

Två!! OJ. jag la mig ett....men jag fattar nog ;) din location lär mysig! ses ikväll. puss

2008-03-01 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0