Lördag! :)

Tjo!

Idag har jag jobbat och tränat fotboll, det har gått bra :). Fast det är altid så stressigt när jag jobbar och fotbollat direkt efter...menmen, det funkar. Jag ska snart sätta mig på bussen till Moa och väl där  baka en kladdkaka sedan ska vi åka vidare till Christina på middag med några till, det ska bli trevligt :)

Klädsel: Cheep monday-klänning, svarta strumbyxor, halsband, röda naglar, extremt krulligt hår som vanligt.

Jag skulle vilja vara hemma en hel helg någon gång bara för att känna tiden gå långsamt.... För helgen är verkligen över direkt när den börjat!! Det är inte kul.
 
Ojoj, nu har jag bråttom, ska fixa lite på rummet och sedan springa iväg till bussen, så skönt att åka buss! Men oj får inte missa den! Skyndaskynda....! :)

Ha en bra/skön/kul kväll allihopa! Puss! :)


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-03-01 @ 17:06:20
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0