Mackor och te.

Hej hopp min vänner :)

Jag sitter här i min härliga säng och Truls ligger på min kudde och myser. Jag äter mackor med leverpatej och tomat och dricker te. Så gott.

Det blev en promenad för mig där runt fem, gick ganska länge faktiskt, runt en timme, det var skönt. Det blev en runda till stan och stadsparken och tillbaka. Lite trisst med vädret bara... Att det måste vara så regnigt :(

Amanda kom hit som planerat klockan åtta och vi satte oss direkt framför tv:n och kollade in Andra avenyn. Nice. Sen gick vi till mitt rum och började diskutera om verkligen allt möjligt. Det blir liksom så när man inte ses så ofta,  så när man ses så kommer allt på samma gång, men det är kul det med! :)

Det luktar nybakat bröd här hemma, mamma har nämligen bakat till Annika, gott.

Nej, det är tänkt att det ska bli en tidig kväll för mig, så det är väl dags såatt säga.... Imorgon är det skola, orkar inte riktigt det. Vet inte om jag har sovmorgon eller inte men det visar sig. :)

Ha det bra allihopa och sov gott!

Kommentarer
Postat av: amanda

ja vi träffas o uppdaterar varann liksom, får bli snart igen tkr jag;)

2008-03-03 @ 19:19:02
Postat av: Marris

Ja, madipandi det får det bli, mysigt :)

2008-03-03 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0