marathon!

image13 Denna man på tv ikväll yao.

Hejsanhoppsan världen!

Sitter i min röda fina (kärleksfulla) soffa nu med min vän. Vi ska ha värsta marathon för att vara oss..... Ska kolla på tv från åtta till halv elva! Woooh. Vi är planerare. Först Roomservice (nu pågående), sedan Top Model och efter det Fråga olle. Och nu är det vi på tv äntligen, eller ja.... i publiken. He he. Men min man är i alla fall som gäst och ni lär ju kolla in det alltså! Ni läääär ju. 

Just nu är jag kissnödig igen... Kaffet alltså, kaffet.

Idag har jag tränat på Friskis, ett intensiv-pass. Riktigt kul, det går så fort att man knappt hinner tänka på att man är trött, det är schööönisch.

Nu är det Top Model, de är ju offantligt snygga! Så nu ska jag kolla, puss och kram på eder alla!

Kommentarer
Postat av: ballan

jag kollade, eller iaf halva för sen råkade jag trycka på en knapp på fjärrkontrollen och då vart dt svart. sen fick jag inte på boxen igen :P hahha :(

2008-03-06 @ 22:50:15
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0