nämen tjenare vettu

Yoooooo! Wat's up? How you doing, yaaaaaaaaaa?

Idag har jag jobbat. Det var förfärligt svårt att gå upp för mig, vilket resulterade i en miniförsening. Men jag klarade mig tror jag! Yes! Vi fixade några rör i omklädningsrummet och så hann vi med en del kaffe/te/inget-pauser också. Nice och skönt och allt sånt där var det..... :)

Sen cyklade jag hem igen till pappa och väl där packade jag alla saker jag skulle ha till mamma.... Shit, va mycket det är! Blir mer och mer för varje gång! Sedan åt jag mat och körde över till mamma.

Nu har jag just ätit sallad hos mamma med henne, Eva, Annika och mormor. Snart bli det kaffe, wohoooo :)

Men hörni (Susanne) nu är ju lovet slut snart! :( Ofta det går så här fort? Jag ska liksom jobba imorgon och på fredag och sen är det ju bara helgen kvar :( Aja, får försöka ta vara på tiden!

Nu ligger Truls (hunden min) i min säng och myser, han är som ett täcke ju, jättemysigt! Alla borde någongång få krama om honom!


Nu ska jag sluta tjööööööööööta. Puss!


Kommentarer
Postat av: Nea.

Hejhej! Du har inte lust att köpa ett hemmabio system? :) Nytt och oanvändt. Kolla min blogg! :) Ha en bra dag.

2008-03-26 @ 20:28:59
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: klaraa

ha en bra kväll :)

gå gärna in på min blogg och tipsa mig om vilka skor jag ska köpa (:

2008-03-26 @ 21:43:39
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: klaraa

svar: ja de finns i många färger på la redoute! :)

2008-03-26 @ 21:56:45
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0