Ojoj, längesen nu!

Hej på er allihopa!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Inte kul, inte bra, inte fint. Ajabaja.

Just nu sitter jag ner och chattar med lite roliga pojkar, jag har just målat naglarna. Döjd vart jag också, wiho.

Denna dag började med att jag vaknade av en mobil.... Eller ja, vaknade och vaknade. Gick iaf upp efter ett tag och sen duschade jag, åt, klädda på mig och packade lite. Moa sov över hos mig, inte över mig, hihi.

Vi simmade på idrotten på fyrishov. Det var en upplevelse, det var inte kul.... Liksom simma 1000 meter med massa publik är väl ingen höjdare. Plus att man skulle livrädda också men det gjorde jag ej. Sen blev det ett skönt bad i bubbelpoolen, me like! Sedan dusch och bastu och cykling till skolan. Där åt vi värsta goda maten - kycklingsoppa, jättegoda grönsaker och bröd! :)

Efter lunchen försökte jag och Moa oss på lite spanska medan Marjo kollade lite med Utblick - Kenya. Sen kom Sara också, då blev det fart och fläkt eller nåt ;)

Ikväll ska jag bara vara hemma! Såå skönt, Verkligen! Jag ska läsa lite historia, kanske skriva lite på historian.... Wihooo. Kolla lite tv och förhoppningsvis lägga mig hyffsat tidigt så att jag orkar med helgen, den kommer bli händelserik. Yes, nu är det bara fredag kvar, sen kommer helgen ju! Det går hyperfort! Och nu är det bara en vecka kvar till påsklovet!

Ha det bra nu! En dag kvar till HELG! Woohooooo! :) Ack så skönt det är varje gång alltså!

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltid kul att läsa din blogg, blir så chockad vad du gör hela tiden. Sitter liksom och gapar och bara....OJ

2008-03-13 @ 17:39:30
Postat av: sara

fart o fläkt blire när sara kommer ja ;P

2008-03-14 @ 13:37:24
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0