Ojojoj, vilken dag!

Hej allesammans!

Den här dagen har varit fylld av spännande-heter (ja, så kan man säga). Det var nog den roligaste dagen på terminen men också den som sög ut mest engegemang av än, puuuh..... vilken dag.

Vi har idag framfört vårat projekt - utblick som handlar om ett land, min grupp har jobbat med Kenya. Och vi har lyssnar på så många roliga/intressanta/feta/chilliga redovisningar! Åh, så kul det har varit. Till alla som gjorde redovisningarna: Grymt bra jobbat!

Våran redovisning gick bra, bara det att när vi skulle spela upp två intrervjuer på datorn så blev det lite fel, men det löste sig ganska lindrigt. Jiho säger vi till det! Våran redovisning gick iaf till så att den utspelade sig på en bar i Kenya och in i baren kom det olika karaktärer..... typ..... du skulle sätt det ;)

Jag var kenyan, så jag var svartmålad i ansktet och armarna, det var en härlig upplevelse! :) Lite svårt att ta bort bara.....

När jag kom hem tog jag mig en dusch och packade upp lite och snart är det dags för mat! :) Sedan ska jag till min mamma och säga adjö för hon ska till våran stuga i Norge.

Nej, nu måste jag vila, har vart en tung dag, men skoj :)

Bara en fråga..... Varför snöar det???? Det var ju vår nyss! :S

Aja, ha det bra allihopa, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: mallan

snön kan ta sig :S

2008-03-18 @ 23:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0