Paprika är gott, paprika är livet, forutom müsli såklart :)

Hej där!

Hoppas eran dag har varit kul! Jag själv har just kommit hem från Friskis och har ätit en stor portion fil&müsli och en macka med leverpastej och paprika. Sjukt gott. Träningen gick bra, mycket bra! :) Det var skönt. Moa var också där men när vi skulle hem så hade hennes lås till cykeln frysit så stackaren fick ringa pappsen sin så han kom med bilen..... Men vem var det egentligen synd om? Jag som fick både vänta och cykla hem eller Moa som fick vänta och åka i en varm bil hem? He he.

Dagen i skolan rullade väl på, vi jobbade med Kenya-projekten från nio till tolv typ, då intervjuade jag bland annat Tove med filmkamera, det gjorde det hela såklart lite roligare. Sedan hade vi en ganska dryg men viktig lektion, vi jobbade med, och fick höra om, World Children Price till kockan fyra :).

En sak som är jobbig, underlig och konstig: Varför är det så skönt att vara uppe sent på kvällarna/nätterna när man ändå vet att det är hyperjobbigt att gå upp dagen efter? Man tänker alltid att det är så lätt. Men det är det ju inte!

Ta på er eller nåt. //Mystiska Majan. (massajen)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tänkte ta av mig nu eller nått..."jag sover ju inte med kläderna på"

2008-03-04 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0