Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Puuuuuuuuuuss på snön känner jag att jag bara vill säga nu.

Idag vaknade jag klockan halv tio, det är ganska skönt att vakna så tidigt tycker jag. Så att inte dagen bara försvinner! :) Sen åt jag frukost, bland annat kokt ägg, det var länge sen jag åt det! Sen tog jag en promenad i snön som verkligen är jättejobbig! Varför?!?

När jag kom in rensade jag min låda med massa kläder, ojojoj..... va mycket fult det finns där :O Tog bort massa skit! Det var en lättnad... :)

Sen åkte jag iväg och övningskörde (hittade inte skylten så körde utan :O shyyyy...) lite, eller ganska långt. Först åkte vi och handlade och sen till björklinge till nån på pappas jobb. Oj, vad jag inte vill bo på landet känner jag, tack o lov för det! Fanns ju inte ens en buss i närheten, deras väg fanns definitivt inte på kartan och luktar illa.... He he.

Snart ska jag äta melon! :)



Puss och kram, och en extra kram till snön (så att den försvinner)!

Kommentarer
Postat av: Patricia - vägen till ett sundare liv

Svar; Jo, det är bara promenader som gäller här + stryketräning 2 dagar. :) Sen har jag ju även idrott i skolan 2 gånger i veckan, och så måste jag ut med vovven MINST 3 gånger om dagen också. :) Så det blir en hel del. Sen ökar jag (eller jag och mamma) träningen lite varje vecka. Kör efter nåt schema från TooHälsa! :D

Kram!

2008-03-24 @ 19:02:40
URL: http://promenade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0