Söndag

image19 Tänk när det är så där varmt så man kan flasha.....

Jambo hej!

Frukost: Fil med müsli, banan och solrosfrön. Äpple. Kaffelatte. = Gott!

Ja. Vad har jag gjort idag.....? Inte så mycket.... Jag har provat min nya bikini och städat lite :) Tagit mig en dusch har jag också gjort. Jag ska snart iväg och lira en fotbollsmatch i Märsta. Innan det tror jag att jag ska äta wook, hoppas att det smakar. Och sedan efter matchen ska jag packa mina saker och försöka förflytta mig på smidigaste sätt till pappa. De här två veckorna har gått riktigt fort alltså! Wow! Men det är nice för att om två veckor är det påsklov! :)

Jag är i grymt behov av att klippa mig så jag tror jag ska ringa frisören min och beställa en tid så snart som möjligt! Hur ska jag klippa mig?

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Raka dig? gillar att du tänkte dig en flashning snart, men var? Förresten har du ju ingen självklar frisör säger du ju, ska du ringa moncan?

2008-03-09 @ 20:55:06
Postat av: malin

snagg ;)

2008-03-10 @ 19:40:04
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0