tråk

 Lite snygg?

Hej.

Jag har sjuk tråkigt nu, sitter i skolan och alla repar med sina pjäser men det är alltid nån borta i våran grupp så vi gör aldrig det.... Och efter det här har jag en lektion, iofs en kul, utblick om Kenya. :)

Jag och Moa gick upp vid 10, tog oss en liten sovmorgon, vi åt frukost i en timme, ha ha! Sedan fick vi såklart bråttom även fast vi "började" typ tolv.... Vi cyklade iaf ivåg till skolan och hade spanska. Muy bien.

Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... Lite fint väder idag, i och med det är man ju lite gladare en vanligt. Kul, kul.

Såg ni Fråga Olle igår? Det var iaf nice, jag såg mig, hihi. Men dom klippte ju bort sjukt mycket kul... Lite tråkigt, men det kanske var för groft.... kanske skulle bli för många "vi varnar för känliga tittare".

Den här veckan har gott riktigt snabbt! Det har varit skönt, och det är inget direkt plugg till imorn heller helgen så det är ju nice!

Nu ska jag surfa vidare, puss&mys! //Marris


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, jag såg fråga olle x) d fanns en ful jeansjacka. men såg ditt huvud i publiken, det va inte fult:)

2008-03-06 @ 19:20:23
URL: http://s91.blogg.se
Postat av: Moa

japp, snygg! men du vart är du? inte i klassrummet...jag är i ett grupprum pallade inte Fredrik!

2008-03-07 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0