Äntligen

nasjeh!

Nu kommer bloggen som jag skulle utföra igår när jag inte hann. Igår var jag på stan i princip hela dagen, det var trevligt. Med mig var madde, malin, mathilda, moa och hannah! kul, kul! Jag köpte en och en halv bikini, lite klitchigt&stekit värre, eller hur. När klockan närmade sig halv fem gick jag till luthagen där min mormor bor, jag, mamma och annika skulle nämligen dit på middag. Det var jättegott - lax med potatis, sallad och citronsås! Till kvällen åkte jag som sagt till maddelito. Vi kollade på sex and the city, det är mysigt det!

Men i alla fall...... Det blev rätt sent igår så jag tänkte sova läääänge...... Men klockan nio ringer det någon verkligen jättelänge, typ två minuter! i början tänkte jag liksom bara fortsätta sova men det ringde verkligen jättelänge så jag gick upp och svarade, öhhh ok.... när jag svarar första gången är det inte ens nån som svarar och när jag säger "hallå?" igen så säger han "hallå" och lägger på....!! Yes, där "slapp" jag min sovmorgon. shit vad onödigt! Verkligen.

Nu ska jag snart ut i solen! När jag har legat där allt för länge tänkte jag åka ner på stan och köpa ett par löparskor som jag la undan igår! Skönt med nya, mina var så slitna! Efter det kanske det blir en runda i de nya löpisarna.

Ikväll igen ska jag till Madde men idag tänkte vi lite mer middag först, party sen. Vi ska göra ost och skinkpaj - mums!

Nu ska jag ta en titt på swedbank.se och sen ut i solen och steka! Puss

 det där var en dag i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0