Ät mango oftare

Hej på er alla söta

Denna dag började med idrott, vi körde boxning, jättekul! Väldigt jobbigt men riktigt kul verkligen! Efter det var det lite håltimmar. Superskönt! Vi låg i solen före lunch och efter lunch, fett chill.... Det var verkligen varmt! Blev lite flashning..... hoho!

Efter skolan blev det Skivstång på friskis. Känner att vi kommit igång med det igen, jag och Moa :) Bara det inte blir så ofta som förut så man blir större än killarna (nämner inga namn) :) Men iaf, det är så skönt efter man kört ett skivstångspass, helt slut i kroppen! En skön känsla alltså....

Nu har jag pluggat lite (sista dagen innan provet) samis och ätit mango. Det är ju jättegott! Man borde äta mer mango alltså. Om det är nån som inte har ätit det så prova!

Nu ska jag dricka te och kolla på nyheterna. Puss

image105

Kommentarer
Postat av: Moa

Skivstång :) Men gud va du härma mig med te och nyheter.....

2008-05-08 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0