bajsräknare

Tjolahopp!

När jag åkte ner på stan och köpte min miniräknare (som för övrigt är bajskonstigt inställd :S) passade jag och Moi på att gå i massa skoaffärer - vi var på g! :) Finns ju massa snygga vårskor! Men jag har inte riktigt råd.... Vill ha dom nu men måste nog vänta till nästa månad, jag blir så hetsig när det finns nya saker i affärerna... :) Sen satte jag, Moa och Pelle oss på en bänk och pluggade lite, det var trevligt, här kommer många onödiga kort på det (går tydligen inte att vända korten rätt :S), se&njuuut:

    

ööhhm... vimmel............

   sista bilden var rolig - en trio :)


Pusspuss och lycka till alla som har matte nationella imorgon bitti (inclusivo jag)!


Kommentarer
Postat av: Moi

Pelle var bäst lärare!

2008-05-06 @ 22:07:39
Postat av: amanda

haha papparazzin där;P

2008-05-06 @ 23:31:20
URL: http://omamanda.blogg.se
Postat av: Hannah

hahah de på den sista bilden, alltså trion gick i min enhet på eriksberg ;)

2008-05-07 @ 18:02:54
URL: http://hannahbananah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0