hoho

hej allihopa. Det var en trevligt kväll igår med smipiga vänner :) Vi grillade och hade det allmänt mysigt plus roligt. Just nu är jag så sjuk trött så jag skulle kunna somna här och nu. Därav kortblogg. Men kan ju langa in lite bilder.... :)

       
Haha..... både maria hammarling och Gordon var lite borta :P Bilden på mig och linnea är också SÅ klockren.... liksom vaa?? cecilia (på bilden) och linnea badade...... wooooouuupsi.
 
Söndag:

   

Jag kom hem och åt och duschade och sen cyklade jag ner i det soliga vädret till stan och mötte Mois, vi köpte med oss jordgubbar och cashewnötter och la oss i stadsparken och solade. Det var jättevarmt och härligt!

  

Nu har jag vart och grillat hos pappa, det var otroligt gott ;) det här blev lite av en bildblogg..... :) Jaja, ha det bra! Ses, puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

mysig dag! mysig chatt :)

2008-05-25 @ 20:33:13
Postat av: sara

haha vår nya fyllekompis ser lite däckad ut. du LÄR ju kolla vad jag delat med mej av om helgen på min blogg oxå :) pussiii

2008-05-29 @ 19:16:22
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0