ledig dag :)

Hejsan :)

Idag gick jag upp runt nio och gjorde frukost och kollade på nyhetsmorgon. Efter det gick jag på en promenad med Truls och sen tog jag en dusch och sen var det bara att sätta igång med städandet (Operation dagsverke). Nu är jag klar! Det jag gjorde var: plockade ur och torkade massor av skåp i köket, tvättade, strök, kastade gamla skor, sädade hallen och köket. Puhhh.... Nu ska jag bara hänga upp sista tvätten.

Sen ska jag plugga lite samhällskunskap - prov på fredag.... Och sen måste jag ner på stan och köpa en miniräknare till nationella provet imorgon. Vi har förövrigt två nationella imorgon! matte och spanska! Yeah!

Det är lite småsnyggt väder ute nu ju! :) Det gör alltid vardagen liiite enklare! Ska ut på en promenad sen efter stan tror jag så man tar vara på dagen.

Ha en jättebra dag!

 snygg kille.

Kommentarer
Postat av: Moatooooa

min bakrundsbild....orgasm typ...hehe

2008-05-06 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0