måndag i en fotölj

Heeeeeeeeeiiiiiii! neiii, neiii, niiii :) mer o mer gay :) gillart.... sött.

Idag har vart en dag av lite förvirring, chill, goff, rejäl träning och Operation dagsverke :)

Började med att vi skulle till fredsmuséet vid slottet typ halv tio och kolla på smip05 som hade en utställning om Bangladesh där dom var på fälltstudier. Det var visserligen kul och se men vi fick ju vänta så otroligt länge på att bli insläppta så jag vet inte. Det var lite jobbigt helt enkelt :) Sedan blev det lite chillibillie i skolan och sen åkte jag och Moa hem till henne och åt väldigt långdraget mellanmål..... Vi åt två hårdmackor och goffade massa nötter och russin, haha. Sen åkte vi iväg och tränade på Ultuna, vi väntade oss styrkemedel men det var bara medel. Vi gav det en kort chans men bestämde oss ganska snabbt att ta en sväng på gymmet istället! :) Kul! Sen cyklade jag hem gaaaanska långt..... Ultuna är liksom helt på andra sidan stan om Svartbäcken så blev väl typ en mil.... mina ben är lite trötta. Men det är skönt när man känner sig igenomkörd, slut liksom, skön känsla!

Nu sitter jag i min fotölj och imorgon är det Operation dagsverke Rosendal, det är som vanligt Operation dagsverke (vanligt är att man ska jobba på valfritt ställe och samla in pengar!) fast det går till Bangladesh. Till en skola och jordlösa människor.... Bra intiativ tycker jag, det är alltså elever som har anordnat det!

Nej nu ska jag fortsätta digga musik här. Puss&mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0