människor + träning = glädje

image128


Är du nere? Ta tag i livet - ut och träna!

Har tänkt på det. Alltså när man är nere, man pallar verkligen inte. Man vill bara krypa under det mysiga täcket och sova, eller kanske tröstäta? Just i den sekunden är det bästa att ta sig ut och träna och möta det 'normala' livet. Man blir verkligen glad av att träna (iaf jag) och man känner sig värd att få vila resten av kvällen. Plus att det är lättare att somna i tid om man har svårt med det. Det gäller bara att komma på vad man tycker är riktigt kul, för det är då man vill fortsätta och komma dit flera gånger. (jag försöker inte varva medlemar på friskis, nejnej) Men det gäller väl att prova på olika sporter eller aktiviteter. Det har jag verkligen gjort genom åren. Men man får ju en sån kick av träning!

Kände mig inte jätteglad idag, efter träningen kom jag ut med ett leende på läpparna, i princip.... hehe. Jag har just kommit hem från ett skivstångspass, körde lite tyngre än vanligt, men jag klarade det! Det känns så bra, liksom helt slut i kroppen på ett skönt sätt! Det är värt, kan man lungt säga...!

Nu ska jag vila vidare och gå och lägga mig tidigt. Imorgon väntar en temadag om Kina, ska bli kul. Det ända jag vet är att vi ska äta kinesisk mat, hehe. gooooott :) Puss på er söta.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi gick med ett leénde på läpparna! Idag var de riktigt bra...kanske till och med lite tungt. Gillar de "nya" som hade tagit sig dit idag :)

2008-05-19 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0