middag för sex

Tjohoooooooooooo!

Gårdagen var helt underbart solig! Oj va skönt det var! Jag låg där ute i trädgården hur länge som helst och lyssnade på musik. Då och då tog jag upp samhällskunskapen och antecknade lite, nice nice :)

image91

När klockan närmade sig två åkte jag ner på stan till stadium och köpte ett par nya löparskor. Dom provade jag extremt snabbt. Jag åkte nämligen till Moa efter det och vi tog oss en runda längs ån! :)

Klockan sex var vi hos Madeleine Torslow. Vi skulle göra en middag för sex (personer) :) Vi gjorde kycklingpaj, den var mycket god! Sen kom även Alex och dansade loss med oss :)

  

Nu ska jag fortsätta med mina antecknnigar om brott - wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0