nu äre reklam i parlamentet

Hej!

Jag hann göra en del i eftermiddag faktiskt.... Knöt på mig nya skorna och tog mig ut på en skön runda. Sen duschade jag och satte på mig chillkläder och cyklade iväg till ekebyvallen där UIF mötte Funbo if (rätta mig om jag har fel). Det var mysigt och dom var mucho bien! Vann med 8-0. Bra där :) En sak som jag dock förvånades över var att backen Mathilda spelade mittfällt. Även fast jag har tagit ett break så vill jag veta nyheterna hörrni, bättring på det! Ni var även snygga.

När jag kom hem kände jag att jag verkligen ville skapa...... mat alltså. Så jag tog fram det kreativa i mitt sinne...... det blev till att steka köttbullar, koka pasta och göra en sallad. Det blev jag nöjd med och oj vad jag hade använt det kreativa, eller hur :)



Nu är det tv:n som gäller. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0