rix fm-festival i kungträdgården

Hej på er!

Sammanfattning - Charmigt, puss, kläm, drag. (<---Ha ha, jag misstolkar min egna mening, heheheh)

Igår var det Rixfm-festival i kungsan, premiären liksom, wohoooo. Först och främst vill jag bara säga att jag har saknat Sthlm sjukt mycket verkligen! Vi fick ju en liten chock förra gången.. så, ja, nog om det. Det var kul att vara i Sthlm igen helt enkelt! Christina, Karro och Anna var där när vi kom, och dom var så förväntansfulla för att få se och träffa Mr. Mraz. Hatten som Anna har på sig på bilden kastade dom upp på scenen, bra strategi där ;). Jag och Moa har inte så bra ekonomi just nu så vi tog med oss mat istället för att köpa, hehe. Typiskt oss, men det är ju bra. Till lunch - Pannkakor , nåra med  sylt, nåra med äppelmos, nåra med keso och riven morot. Till middag - pastasallad. Det var gott. Sen kom snygga Paula! :D. Träffade Frida också, jättesöt tjej :)

 När det började närma sig så packade sig folk närmare och närmare scenen..... Shit, kan småkillar sluta underhålla sig med att förstöra för andra och trycka in folk i så man blir klämd? Men dom kom på lite avtånd när dom fick känna på Paulas muskler! Haha! Bra med pump ;) Artisterna var bra iaf, Amy Diamond var jättesöt och Mr, Segerstedt, Andréasson och Saucedo var heta. Det var värsta draget, i o för sig kanske alla var där..... :) Sjukt mycket folk! Men det var ganska kallt så vi gick in när det inte var så värda artister till ett café, sen hörde vi att hela stockholm gungade och lite "the remedy..." så vi begav oss ut till Jazon Mraz. Han var fet! Riktigt bra! Träffade ju Tillan med, kul att ses! Och Therese skulle vi träffa men det blev inte så :( Åkte hem med Malin, Madde och Hannah :) Det var det! Kul!

      Jag kände mig som en död torsk eller nåt och Paula var trött?

///// maria

Kommentarer
Postat av: Moa

De var kuuuul, men fan va trött ja var imorse, ofta du går upp åtta?!

2008-05-16 @ 12:03:58
Postat av: Tillan

det var askul att träffa er igen oxå! :D

2008-05-19 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0