sååååå suuuuuuuur

Tja på er!

Vilken fantastiskt underbar dag det har varit. Men när man kommer hem så är det världens fjortis hemma som tycker JAG är omogen...... SUCKSUCKSUCK. orka. Så grymt jobbigt.

Det var ett tag sen jag skrev nu, har inte varit inne på datorn alls mycket, det har ju vart sooool! :) Då ska man sola och få världens bränna :)

Sen sist har jag iaf vart i sthlm (kungsan) och sett Eriks nya show.... Den var faktiskt ball, kul moooves. Jag har också solat en massa och vart på skolkampen och kollat. Jag var dock inte med.

SOL på er :)

image152


Kommentarer
Postat av: Moa

var detta innna eller efter "det skojiga" vid middagstid?

2008-05-29 @ 21:43:00
URL: http://moahals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0