skön vecka!

Hejsan!

Nationellt prov i matematik stod på schemat idag. Bara det, så det var skönt. Det gick ganska bra, fast vet inte, har en del fel redan som jag vet. ig blir det väl inte iaf, känns ju tryggttryggttryggt. Jag åt lunch i skolan och sen åkte jag hem och städade lite granna. Har varit ute på en springrunda också, skönt att ha träningen gjord såhär tidigt, brukar alltid bli lite senare. Nu har jag hela kvällen ledig liksom fast snart ska jag iväg med pappa och kolla lite lägenheter snart :)



Det här över skrev jag innan jag hade tittat på lägenheter. Fick lite brådis såatt fick rusha. Men iaf, lägenheterna var jättefina, nybyggda och fräscha. Men solen låg inte rätt till så man fick typ aldrig nån sol på sig så då var det lite ovärt tyckte vi. Övningskörde lite också, eller det gör jag ju mest hela tiden, så fort vi ska nånstans i princip... satt.

Våran skola är så bra! Idag hade vi som sagt bara en nationella på förmiddagen och imorn har vi bara en lektion - historia. Där vi ska göra en hemlig gej som inte är jobbigt, liksom lätt som en plätt. Sen ska jag förbi Moa, vi ska prova lite klänningar och sedan ska jag förmodligen förbi mormor och städa, om jag får. Har inte kollat med henne än. hehe ;)

Nu har jag just ätit, känner att det här blogginlägget kommer bli lite osammanhängande. Jag har skrivit lite här och var vid olika tidunkter. hoppas det gick att ta sig igenom det ändå!

Saknar er, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Maja

jag antar att du har rätt -.-

2008-05-14 @ 07:41:57
URL: http://kusinmajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0